דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חוקר פרטי - שותף הסוד שלכם 

מאת    [ 23/09/2012 ]

מילים במאמר: 458   [ נצפה 2707 פעמים ]

הפניות לחוקר הפרטי יכולות להתבצע על רקע מגוון ומסיבות שונות. למרות זאת, קיים מכנה ברור בין כולן: הצורך לשמור על חשאיות ועל פרטיותו של הפונה. פניות לחוקר פרטי נעשות לרוב על רקע חשד למעילה באמון, בין אם על ידי בן הזוג, עובד בחברה או כל אדם אחר מקורב לכם ולכן שמירה על פרטיות היא הערך העליון במצבים כל כך רגישים ואינטימיים.

כדי שהדיסקרטיות תישמר, הצפייה היא שלא רק אתם, בתור לקוחות, תנהגו בחשאיות אלא בעיקר החוקר הפרטי אליו פניתם. החוקר הוא צד שלישי שנחשף לפרטים מאוד אינטימיים וכואבים הקשורים בחייכם ולכן עליו להיות אדם חשאי מהמדרגה הראשונה.

על מנת שתבחרו בחוקר פרטי שיהפוך להיות שותף סודכם, עליו בראש ובראשונה להיות איש מקצוע שנוסך בכם אמון ועליו תוכלו לסמוך. אם כבר במעמד פגישת ההיכרות אינכם מרגישים בטחון בחברת החוקר הפרטי והוא אינו נתפס בעיניכם כדמות אמינה- כדאי מאוד שתיפרדו ממנו לשלום בנימוס ותעברו לחוקר פרטי אחר. הדבר האחרון שתרצו הוא שפרטי החקירה ידלפו ברבים, שכן זה עלול לפגוע בכם במישורים רבים.

לא על הדיסקרטיות לבדה

לאחר שהדגשנו את חשיבות הדיסקרטיות, נוכל כעת לפנות לקריטריונים אחרים שמגדירים מהו חוקר פרטי טוב, שכן איכותו לא נמדדת אך ורק על פי יכולתו לשמור סוד. חוקר פרטי צריך להיות אדם בעל ניסיון, שיצר קשרים בתעשייה אותם יוכל למנף לטובת לקוחותיו וניהל בהצלחה תיקי חקירות רבים עד היום.

חוקר פרטי צריך לעמוד בכל הדגשים שהוגדרו בחוק החוקרים הפרטיים, לעבור מבחנים באתיקה ובדיני ישראל ולבסוף לקבל רישיון חוקר פרטי. בנוסף, לחוקר הפרטי צריכים להיות כלים ואמצעים שיאפשרו לו לנהל חקירה ומעקב- גם בתנאי שטח לא אופטימאליים- כדי להביא תוצאות מרביות.

אדם שקיבל רישיון לעסוק בחקירות פרטיות הוא אדם עם עבר ללא רבב, כזה שעבר התמחות בת שלוש שנים במשרד חקירות ועבר מבחן הסמכה בהצלחה. אם תוסיפו לכל התמהיל שהזכרנו גם את סעיף הדיסקרטיות החשוב- רק אז תקבלו חוקר פרטי איכותי, עליו ניתן לסמוך בעת ביצוע העבודה.

על מה תדונו עם החוקר הפרטי?

מדוע ציינו שחוקר פרטי הוא אדם עליו תצטרכו לסמוך? משום שכדי להניע את גלגלי החקירה, תצטרכו לחלוק עם החוקר הפרטי כל אינפורמציה שעשויה להיות רלוונטית אודות אובייקט החקירה. מה זה אומר? אינפורמציה אודות מספר הרכב שלו, סדר היום יום שלו, מקומות שבהם הוא מתרועע וכל מידע נוסף לגבי אורח חייו - עלולים לסייע לחוקר הפרטי להרכיב יחדיו את חלקי הפאזל ולהגיע לתוצאות הרצויות מוקדם מהמצופה.

לא מן הנמנע שתצטרכו לחלוק פרטים שעלולים לעורר בכם אי נוחות או להמשיך לדון באובייקט החקירה, אדם שיש לכם עמו ככל הנראה מערכת יחסים סבוכה. תהליך זה אינו פשוט לאיש, בוודאי שלא מול אדם זר. לכן חשוב מאוד שזה יהיה אדם שאתם בוטחים בו עם סודותיכם ותרגישו בנוח, עד כמה שאפשר, לחלוק עמו את האינפורמציה הזו.

ניתן לתאם הרצאות בנושא חקירות ולקרוא מידע נוסף ומאמרים שנכתבו ע"י אמיר אברמסון באתר האינטרנט

טל גולדפרב, מנהל חברת URL בניית אתרים באינטרנט, המתמחה בהקמת אתרי אינטרנט, קידום אתרים בגוגל, שיווק באינטרנט ומיתוג עסקים ברשת האינטרנט. צוות URL הינו צוות מיומן ומקצועי ומאחוריו ניסיון עתיר בבנייה וקידום עסקים באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב